| Długość przewodu [mm] | 950 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7003 |
| nr EAN | 8012510079607 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7026 FACET EPS
| AUDI | 034 906 265 C | |
| AUDI | 053 906 265 | |
| JAGUAR | DAC 6907 | |
| JAGUAR | DBC 10744 | |
| JAGUAR | DBC 4138 | |
| VOLVO | 1346738 | |
| VOLVO | 3342825 | |
| VOLVO | 3342945 | |
| VOLVO | 3517778 | |
| VOLVO | 3531400 | |
| VOLVO | 35314004 | |
| VOLKSWAGEN | 034 906 265 C | |
| VOLKSWAGEN | 051 906 265 D | |
| VOLKSWAGEN | 053 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7026 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.