nr EAN | 8001063000343 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 460001877010 MAGNETI MARELLI
ALFA ROMEO | 161241101601 | |
ALFA ROMEO | 60 50 76 90 | |
ALFA ROMEO | 60 80 54 28 | |
ALFA ROMEO | 605076900 | |
ALFA ROMEO | 76 19 30 3 | |
ALFA ROMEO | 76193030 | |
ALFA ROMEO | 761930300 | |
AUDI | 077 906 265 | |
AUDI | 077906265 | |
AUDI | 77906265 | |
FIAT | 161 24 11 016 01 | |
FIAT | 60 50 76 900 | |
FIAT | 60507690 | |
FIAT | 60805428 | |
FIAT | 76 19 30 30 | |
FIAT | 7619303 | |
FIAT | 761930300 | |
JAGUAR | DBC6907 | |
LANCIA | 161 24 11 016 01 | |
LANCIA | 60 50 76 90 | |
LANCIA | 60 50 76 900 | |
LANCIA | 60 80 54 28 | |
LANCIA | 76 19 30 3 | |
LANCIA | 76 19 30 30 | |
LANCIA | 761930300 | |
SEAT | 077 906 265 | |
SEAT | 077906265 | |
SEAT | 77906265 | |
SKODA | 077 906 265 | |
SKODA | 077906265 | |
SKODA | 77906265 | |
VOLKSWAGEN | 077 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 077906265 | |
VOLKSWAGEN | 77906265 | |
FERRARI | 161 24 11 016 01 | |
FERRARI | 60 50 76 90 | |
FERRARI | 60 50 76 900 | |
FERRARI | 60 80 54 28 | |
FERRARI | 76 19 30 3 | |
FERRARI | 76 19 30 30 | |
FERRARI | 76 19 30 300 | |
LAMBORGHINI | 077 906 265 | |
MASERATI | 161 24 11 016 01 | |
MASERATI | 60 50 76 90 | |
MASERATI | 60 50 76 900 | |
MASERATI | 60 80 54 28 | |
MASERATI | 76 19 30 3 | |
MASERATI | 76 19 30 30 | |
MASERATI | 76 19 30 300 | |
BENTLEY | 077 906 265 |
Zastosowanie Sonda lambda 460001877010 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.