Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 10 V , 35 S 10 V (AMJA14A1, AMJA64A1, AMJA65A1,... (2002.09-2006.04) 95km » 10.7327 facet eps
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 10 V , 35 S 10 V (amja14a1, Amja64a1, Amja65a1,... (2002.09-2006.04) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7327 FACET EPS

10.7327 Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

EPS 1.997.327, KW 497 327

numer części:

10.7327

producent:

FACET EPS

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość przewodu [mm]400
Ilość przewodów3
Sonda lambdaSonda palcowa
Sonda lambdaGwint uprzednio nasmarowany
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu10.7003
nr EAN8012510087190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7327 FACET EPS

numery OEM:
NISSAN      22690-1N000
NISSAN      22690-1N001
NISSAN      22690-2F010
NISSAN      22690-73C00
NISSAN      22690-73C01
NISSAN      22690-76J00
NISSAN      22690-94Y10
NISSAN      22690-99B00
zamienniki:
V38-76-0001
brak
VEMO
J1461001
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LEB320
brak
LUCAS ELECTRICAL
LEB364
brak
LUCAS ELECTRICAL
A2C59513458Z
brak
VDO

Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.7327 FACET EPS w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.