Długość przewodu [mm] | 450 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 3531650016198 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda LS130216 VERNET S.A.
FORD | XF529G444CA | |
FORD | XF529G444DA | |
FORD | XF5Z9G444CA | |
FORD | XF5Z9G444DA | |
NISSAN | 226900F410 | |
NISSAN | 226900M200 | |
NISSAN | 226900M210 | |
NISSAN | 226900M211 | |
NISSAN | 226900M220 | |
NISSAN | 226900W000 | |
NISSAN | 226900W001 | |
NISSAN | 2269012P00 | |
NISSAN | 2269012P01 | |
NISSAN | 226901N000 | |
NISSAN | 226901N001 | |
NISSAN | 226902F010 | |
NISSAN | 2269039F00 | |
NISSAN | 226903S500 | |
NISSAN | 226903S501 | |
NISSAN | 226904M200 | |
NISSAN | 226904M201 | |
NISSAN | 226904S100 | |
NISSAN | 226904S101 | |
NISSAN | 226905U001 | |
NISSAN | 2269064U06 | |
NISSAN | 2269064Y05 | |
NISSAN | 2269064Y10 | |
NISSAN | 2269064Y11 | |
NISSAN | 2269064Y12 | |
NISSAN | 2269069F02 | |
NISSAN | 2269073C00 | |
NISSAN | 2269076500 | |
NISSAN | 2269076J00 | |
NISSAN | 226907B520 | |
NISSAN | 226907B521 | |
NISSAN | 226907C100 | |
NISSAN | 226907J110 | |
NISSAN | 226907J111 | |
NISSAN | 2269094Y00 | |
NISSAN | 2269094Y01 | |
NISSAN | 2269094Y10 | |
NISSAN | 2269099B00 | |
NISSAN | 226909S200 | |
NISSAN | 22690V5201 | |
NISSAN | 226914L701 | |
NISSAN | 226914L703 | |
NISSAN | B269012P01 | |
INFINITI | 2269060U01 | |
INFINITI | 2269060U02 | |
INFINITI | 2269060U11 | |
INFINITI | 2269060U12 | |
INFINITI | 2269064U00 | |
INFINITI | 2269064U01 | |
INFINITI | 226906P100 | |
INFINITI | 226906P101 | |
INFINITI | 226906YU00 | |
INFINITI | 226907J100 |
Zastosowanie Sonda lambda LS130216 VERNET S.A. w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.