Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY V Platforma / podwozie 50C80E Electric (2011.09-2014.02) 109km » 7.8544S facet eps
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 50c80e Electric (2011.09-2014.02) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8544S FACET EPS

7.8544S Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.544S, KW 580 544S

numer części:

7.8544S

producent:

FACET EPS

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8544S FACET EPS

numery OEM:
AUDI      022 121 113
FORD      1 224 808
FORD      3M21-8488-AA
PORSCHE      955 106 113 00
SEAT      022 121 113
VOLKSWAGEN      022 121 113
zamienniki:
V15-99-2029
brak
VEMO
1.880.544S
brak
FACET EPS

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8544S FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8544S FACET EPS:

Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
andrzej, Warszawa
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
Hubert, Piotrków Tryb.
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
ok
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.