Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot BOXER Furgon 2.2 HDi 110 (2011.03-???) 110km » 7.8666 facet eps
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Furgon 2.2 Hdi 110 (2011.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8666 FACET EPS

7.8666 Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.666, KW 580 666

numer części:

7.8666

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
nr EAN8012510023600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8666 FACET EPS

numery OEM:
NISSAN      11061-00Q0F
NISSAN      11061-00QAC
NISSAN      11061-00QAJ
NISSAN      11061-00QAK
RENAULT      82 00 010 028
RENAULT      82 00 021 008
RENAULT      82 00 154 296
RENAULT      82 00 154 300
RENAULT      82 00 262 235
RENAULT      82 00 262 236
RENAULT      82 00 262 237
RENAULT      82 00 262 241
RENAULT      82 00 709 122
RENAULT      82 00 709 142
RENAULT      82 00 709 149

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8666 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8666 FACET EPS:

Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
ok
Hubert, Piotrków Tryb.
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.