Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7.8707 facet eps

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8707 FACET EPS

7.8707 Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.707, KW 580 707

numer części:

7.8707

producent:

FACET EPS

Temperatura otwarcia [°c] 89
nr EAN 8012510022221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8707 FACET EPS

numery OEM:
NISSAN      11060-BN700
NISSAN      11061-00Q0E
NISSAN      11061-00Q1G
NISSAN      11061-00QAG
NISSAN      11061-00QAL
RENAULT      82 00 039 885
RENAULT      82 00 171 021
RENAULT      82 00 244 402
RENAULT      82 00 374 994
RENAULT      82 00 558 783
RENAULT      82 00 954 285
SUZUKI      17690-84A00
SUZUKI      17690-84A00-000
SUZUKI      17690-84A10
SUZUKI      17690-84A10-000
SUZUKI      17690-84A11
SUZUKI      17690-84A11-000
SUZUKI      17690-84A12
SUZUKI      17690-84A12-000
DACIA      82 00 039 885
DACIA      82 00 171 021
DACIA      82 00 244 402
DACIA      82 00 374 994
DACIA      82 00 558 783
DACIA      82 00 954 285

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8707 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8707 FACET EPS:

Rafał, Puck
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
andrzej, Warszawa
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
Grzegorz, Warszawa
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
lukasz, new ross
2022-07-04
 5/5
ok
Hubert, Piotrków Tryb.
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.