Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7.8710S facet eps

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8710S FACET EPS

7.8710S Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

2.027.83, EPS 1.880.710S, KW 580 710S

numer części:

7.8710S

producent:

FACET EPS

Temperatura otwarcia [°c] 83
nr EAN 8012510033852

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8710S FACET EPS

numery OEM:
NISSAN      11060-00Q0B
NISSAN      11060-00Q0K
NISSAN      11060-00Q0S
NISSAN      11060-00QAJ
RENAULT      11 06 030 26R
RENAULT      11 06 055 36R
RENAULT      82 00 400 553
RENAULT      82 00 558 751
RENAULT      82 00 954 328
DACIA      11 06 030 26R
DACIA      11 06 055 36R
DACIA      82 00 400 553
DACIA      82 00 558 751
DACIA      82 00 954 328

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8710S FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8710S FACET EPS:

2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
2022-07-04
 5/5
ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.