Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 0575-MZ3F febest

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 0575-MZ3F FEBEST

0575-MZ3F Zestaw naprawczy, zacisk hamulca FEBEST
febest 0575-MZ3F
 

    Ocena:
numer części:

0575-MZ3F

producent:

FEBEST

Strona zabudowy Oś przednia
Ograniczenia producenta ATE
Średnica [mm] 30
Ciężar [kg] 0,023
System hamulcowy ATE
Długość opakowania [cm] 7,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 1,5
nr EAN 4056111060972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 0575-MZ3F FEBEST

numery OEM:
BMW      34103413265
BMW      34116750151
FORD      1223615
FORD      1223616
FORD      1583139
FORD      1583140
FORD      3M5Z-2221-BB
FORD      6G91-2B294-AC
FORD      CV6Z-2B121-A
HONDA      45006-SEA-E01
MAZDA      BPYK-33-26Z
MAZDA      BPYK-33-26ZA
MAZDA      GPYA-33-26ZB
MAZDA      GPYA3326ZA
OPEL      1605096
RENAULT      7701206600
VOLVO      36000484
VOLVO      36000485
VOLVO      8602907
VOLVO      8602908
VOLVO      8603938
VOLVO      8603939
VAG      1K0698471A
VAG      561698471
VAG      8K0698471
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 0575-MZ3F FEBEST w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu