Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 23228 febi bilstein

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 FEBI BILSTEIN

23228 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit FEBI BILSTEIN
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

23228

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 333
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,620
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 16 03 429 SK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaską zaciskową
nr EAN 4027816232285

skład zestawu:
02685 Nakrętka
23227 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
36796 Opaska mocująca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 333mm) pasuje do: OPEL MERIVA A 1.3D-1.8 05.03-05.10

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 producenta FEBI BILSTEIN

OPEL

1603016, 1603016SK, 1603429, 1603429SK

numery OEM:
OPEL      16 03 016
OPEL      16 03 016 SK
OPEL      16 03 429
OPEL      16 03 429 SK
VAUXHALL      26110429
VAUXHALL      26110429 SK
VAUXHALL      93192416
VAUXHALL      93192416 SK

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23228 FEBI BILSTEIN:

Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.