Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 23583 febi bilstein

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 FEBI BILSTEIN

23583 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit FEBI BILSTEIN
febi 23583
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

23583

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 336
Gwint zewn. [mm] M15 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 32
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,693
dla numeru OE 45503-39135
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816235835

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 336mm) pasuje do: LEXUS ES, TOYOTA CAMRY, SIENNA, SOLARA 2.2/2.4/3.0 06.91-11.06

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 producenta FEBI BILSTEIN

TOYOTA

4550309030, 4550309041, 4550329355, 4550339055, 4550339135

LEXUS

4550309030, 4550309041, 4550329355, 4550339055, 4550339135

numery OEM:
TOYOTA      45503-09030
TOYOTA      45503-09041
TOYOTA      45503-29355
TOYOTA      45503-39055
TOYOTA      45503-39135
LEXUS      45503-09030
LEXUS      45503-09041
LEXUS      45503-29355
LEXUS      45503-39055
LEXUS      45503-39135

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 23583 FEBI BILSTEIN:

Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.