Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 29069 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 29069 FEBI BILSTEIN

29069 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

8PK1847, 8PK1848, 8PK1849, 8PK1850, 8PK1851, 8PK1852, 8PK1853, 8PK1854, 8PK1855, 8PK1856, 8PK1857

numer części:

29069

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1852
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,252
Ilość żeber 8
nr EAN 4027816290698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 29069 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (8PK1852) pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, CITARO 2, CITARO (O 530), CONECTO (O 345), ECONIC, TOURINO (O 510), TOURO (O 500), UNIMOG D7C215-OM926.949 01.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 993 99 96
MERCEDES-BENZ      906 993 70 96
MERCEDES-BENZ      906 997 31 92
MERCEDES-BENZ      A000 993 99 96
MERCEDES-BENZ      A906 993 70 96
MERCEDES-BENZ      A906 997 31 92
VOLVO      3195992
zamienniki:
88433ES
brak
GATES
1850 K 10TK
brak
HUTCHINSON
1852 K 8TK
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 29069 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.