Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 33908 febi bilstein

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 33908 FEBI BILSTEIN

33908 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit FEBI BILSTEIN
febi 33908
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 33908
33908
febi 33908 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

33908

producent:

FEBI BILSTEIN

Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,649
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816339083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 33908 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 365mm) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, VENTO 1.4-2.9 08.91-06.02
numery OEM:
SEAT      1H0 422 803 A
SEAT      1H0 422 803 A SK
SEAT      1H0 422 804 A
SEAT      1H0 422 804 A SK
SEAT      1H0 422 810 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 803
VOLKSWAGEN      1H0 422 803 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 803 A SK
VOLKSWAGEN      1H0 422 803 SK
VOLKSWAGEN      1H0 422 804
VOLKSWAGEN      1H0 422 804 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 804 A SK
VOLKSWAGEN      1H0 422 804 SK
VOLKSWAGEN      1H0 422 810
VOLKSWAGEN      1H0 422 810 A
zamienniki:
41-0668
KAGER
41-0669
brak
KAGER
41-0475
brak
KAGER
41-0397
brak
KAGER
41-0431
brak
KAGER
44945
brak
SPIDAN
46384
brak
SPIDAN
250145
brak
A.B.S.
250146
brak
A.B.S.
63439
brak
SIDEM
46643
brak
SPIDAN
46645
brak
SPIDAN
19015004754
brak
SBS
19015004755
brak
SBS
19015004756
brak
SBS
19015004757
brak
SBS
19065034746
brak
SBS
V10-7042
brak
VAICO
V10-7043
brak
VAICO
V10-7044
brak
VAICO
V10-7045
brak
VAICO
FL532-A
brak
KAWE
FL533-A
brak
KAWE
FL944-A
brak
KAWE
FL945-A
brak
KAWE
8500 29205
brak
KAWE
8500 29311
brak
KAWE
8500 29312
brak
KAWE
8500 29313
brak
KAWE
8500 29314
brak
KAWE

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 33908 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 33908 FEBI BILSTEIN:

2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.