Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 37850 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 37850 FEBI BILSTEIN

37850 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
 

    Ocena:
numery handlowe:

6PK2325, 6PK2326, 6PK2327, 6PK2328, 6PK2329, 6PK2330, 6PK2331, 6PK2332, 6PK2333, 6PK2334, 6PK2335

numer części:

37850

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 2330
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,238
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816378501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 37850 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK2330) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), /8 (W114), C (CL203), CLS (C218), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124) 2.1D-6.3 01.68-
numery OEM:
AUDI      06E 903 137 T
AUDI      6E 903 137 T
CHRYSLER      0053010150
CHRYSLER      53010150
MERCEDES-BENZ      007 997 81 92
MERCEDES-BENZ      010 997 57 92
MERCEDES-BENZ      010 997 72 92
MERCEDES-BENZ      011 997 04 92
MERCEDES-BENZ      A007 997 81 92
MERCEDES-BENZ      A010 997 57 92
MERCEDES-BENZ      A010 997 72 92
MERCEDES-BENZ      A011 997 04 92
SAAB      40 291 95
SAAB      43 954 48
SAAB      93 185 055
JEEP      53010150

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 37850 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.