Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 38423 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 38423 FEBI BILSTEIN

38423 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK1035, 6PK1036, 6PK1037, 6PK1038, 6PK1039, 6PK1040, 6PK1041

numer części:

38423

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 1038
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,106
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816384236

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 38423 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1038) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, MITO, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, IDEA, MAREA, MULTIPLA, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, LANCIA KAPPA 1.6D-2.4 08.94-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46540546
ALFA ROMEO      55192075
ALFA ROMEO      60813506
ALFA ROMEO      60818407
ALFA ROMEO      71739615
ALFA ROMEO      7766684
FIAT      46540546
FIAT      55192075
FIAT      60813506
FIAT      60818407
FIAT      71739615
FIAT      7766684
FORD      1 227 543
FORD      7 198 532
LANCIA      46540546
LANCIA      60813506
LANCIA      60818407
LANCIA      71739615
LANCIA      7766684
FORD USA      3M216C301AA
FORD USA      95VW6C301CA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 38423 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.