Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 39801 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 39801 FEBI BILSTEIN

39801 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6PK847, 6PK848, 6PK849, 6PK850, 6PK851, 6PK852, 6PK853

numer części:

39801

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 850
Szerokość [mm] 21,0
Grubość [mm] 4,5
DIN / ISO 7867
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,09
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816398011

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 39801 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK850) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C1, C1 II, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C4 CACTUS, C-ELYSEE, DS3, OPEL MOVANO A, PEUGEOT 107, 108, 2008 I 1.0-2.8D 07.98-
numery OEM:
CITROËN      5750.QJ
CITROËN      5750.QK
CITROËN      98 031 219 80
CITROËN      98 198 331 80
OPEL      44 03 471
OPEL      44 04 043
PEUGEOT      5750.QJ
PEUGEOT      98 031 219 80
PEUGEOT      98 198 331 80
RENAULT      77 00 315 601
RENAULT      77 00 747 381
RENAULT      82 00 059 423
TOYOTA      90916-W2003
VAUXHALL      009111471
VAUXHALL      009112043
VAUXHALL      09111471
VAUXHALL      09112043
VAUXHALL      9111471
VAUXHALL      9112043

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 39801 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.