Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » FHY2031 ferodo

Przewód hamulcowy elastyczny FHY2031 FERODO

FHY2031 Przewód hamulcowy elastyczny FERODO
ferodo FHY2031

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FHY2031

producent:

FERODO

Długość [mm] 294
Ciężar [kg] 0,078
Rodzaj połączenia Torba
Rozmiar gwintu 1 M 10X1
Rozmiar gwintu 2 F 10X1
Długość opakowania [cm] 39,5
Szerokość opakowania [cm] 3
Wysokość opakowania [cm] 3
nr EAN 3284790100455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny FHY2031 FERODO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 294mm, M10x1/F10x1) pasuje do: VW GOLF I, GOLF II, JETTA I, PASSAT B1, PASSAT B2, SANTANA, SCIROCCO 1.1-2.2 05.73-10.91
numery OEM:
AUDI      171611701K
AUDI      321611701C
AUDI      321611701D
VOLKSWAGEN      171611701K
VOLKSWAGEN      321611701C
VOLKSWAGEN      321611701D

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny FHY2031 FERODO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.