Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » FVR1930 ferodo

Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 FERODO

FVR1930 Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FERODO
ferodo FVR1930
Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930
FVR1930
ferodo FVR1930 Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION
Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 ferodo
Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 ferodo
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

24486

numer części:

FVR1930

producent:

FERODO

Grubość [mm] 17,2
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 122,9
Ciężar [kg] 1,463
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 54
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 24486
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 4,8
nr EAN 4044197328499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 FERODO

Klocki hamulcowe kpl. tył (ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D-3.2D 04.06-12.14

Klocki hamulcowe FVR1930 mają zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE klocków hamulcowych FVR1930 producenta FERODO

FORD

1371454, 1433958, 1530602, 1554524, 1560026, 1819638, 1824348, 1852717, 6C112M008AB, 6C112M008AC, 6C112M008AD, 6C112M008AE, 6C112M008AF, ME6C1J2M008AA, ME6C1J2M008AB, ME6C1J2M008AC

numery OEM:
FORD      1371454
FORD      1433958
FORD      1530602
FORD      1554524
FORD      1560026
FORD      1819638
FORD      1824348
FORD      1852717
FORD      6C112M008AB
FORD      6C112M008AC
FORD      6C112M008AD
FORD      6C112M008AE
FORD      6C112M008AF
FORD      ME6C1J2M008AA
FORD      ME6C1J2M008AB
FORD      ME6C1J2M008AC

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 FERODO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1930 FERODO:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-01-16
 5/5
Dobre klocki za rozsądną cenę, zakładam je już do kolejnego samochodu ????
Jerzy,
2022-10-21
 5/5
Ok.
Michal, Ciechanów
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
JACEK, KOŁOBRZEG,ZIELENIEWO
2024-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Marki
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
Paweł, Kraków
2025-02-23
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Tomasz, Rzeszów
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.