Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » BL1916A2 fte automotive gmbh

Klocki hamulcowe - komplet BL1916A2 FTE automotive GmbH

BL1916A2 Klocki hamulcowe - komplet FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23584, 25991, 25992, 25993, D866-7741, D866-8338

numer części:

BL1916A2

Szerokość [mm] 144,9
Wysokość [mm] 54,9
Grubość [mm] 15,9
Wersja osi Front
Techniczny numer informacyjny BL1916A2
System hamulcowy AKEBONO
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01111/279
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4028569441597

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BL1916A2 FTE automotive GmbH

numery OEM:
CITROËN      1607690380
CITROËN      1607690480
DODGE      05191229AA
DODGE      05191244AA
MITSUBISHI      45 05A 879
MITSUBISHI      46 05A 317
MITSUBISHI      46 05A 364
MITSUBISHI      46 05A 486
MITSUBISHI      46 05A 491
MITSUBISHI      46 05A 530
MITSUBISHI      46 05A 557
MITSUBISHI      46 05A 795
MITSUBISHI      46 05A 879
MITSUBISHI      9H 0M01 5
MITSUBISHI      CW 650 649
MITSUBISHI      CW 650 653
MITSUBISHI      MN 102 618
MITSUBISHI      MR 527 674
MITSUBISHI      MR 527 675
MITSUBISHI      MR 569 403
MITSUBISHI      MR 727 674
MITSUBISHI      MZ 690 186
MITSUBISHI      MZ 690 348
PEUGEOT      1607690380
PEUGEOT      1607690480
JEEP      4605A261
JEEP      68035576AA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BL1916A2 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet BL1916A2 FTE automotive GmbH:

2022-01-25
 5/5
zawsze bylem zadowolony z tych klocków
2020-04-03
 5/5
BL2613B1 fte sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.