Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » BL1930A2 fte automotive gmbh

Klocki hamulcowe - komplet BL1930A2 FTE automotive GmbH

BL1930A2 Klocki hamulcowe - komplet FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23543, 23544, 23545, D813-7688, D863-7688

numer części:

BL1930A2

Szerokość [mm] 98,6
Wysokość [mm] 40,9
Grubość [mm] 15,7
Wersja osi Rear
Techniczny numer informacyjny BL1930A2
System hamulcowy MANDO
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01110/873
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 4028569441764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet BL1930A2 FTE automotive GmbH

numery OEM:
HYUNDAI      58302-17A00
HYUNDAI      58302-1CA00
HYUNDAI      58302-1CA10
HYUNDAI      58302-1FE00
HYUNDAI      58302-26A00
HYUNDAI      58302-26A10
HYUNDAI      58302-26A20
HYUNDAI      58302-26A30
HYUNDAI      58302-2EA30
HYUNDAI      58302-2HA00
HYUNDAI      58302-38A10
HYUNDAI      58302-38A20
HYUNDAI      58302-38A30
HYUNDAI      58302-38A40
HYUNDAI      58302-39A40
HYUNDAI      58302-3AA20
HYUNDAI      58302-3CA10
HYUNDAI      58302-3KA10
HYUNDAI      58302-3KA30
HYUNDAI      58302-3KA31
HYUNDAI      58302-3KA40
HYUNDAI      58302-3KA50
HYUNDAI      58302-3KA51
HYUNDAI      58302-3KA60
KIA      5830226A00
KIA      583022EA00
KIA      583022GA00
KIA      5830238A10
KIA      5830238A40
KIA      583023CA10
KIA      583023FA00
KIA      583023FA10

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet BL1930A2 FTE automotive GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet BL1930A2 FTE automotive GmbH:

2022-01-25
 5/5
zawsze bylem zadowolony z tych klocków
2020-04-03
 5/5
BL2613B1 fte sprawuje się dobrze. Zobaczymy jak pojeździmy na tym dłużej

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.