Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi Q7 (4MB, 4MG, 4MQ) 2.0 TFSI quattro (2015.08-???) 252km » 181645 icer
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4mb, 4mg, 4mq) 2.0 Tfsi Quattro (2015.08-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 181645 ICER

181645 Klocki hamulcowe - komplet ICER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23543, 23544, 23545, D813-7688, D863-7688

numer części:

181645

producent:

ICER

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]98,6
Wysokość [mm]40,9
Grubość [mm]15
Jakość944
Ciężar [kg]0,83
Wersja osiRear
Techniczny numer informacyjny181645
System hamulcowyMando
Oznaczenie kontrolneE9 90R-01110/873
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
nr EAN8424073090768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 181645 ICER

numery OEM:
HYUNDAI      58302-17A00
HYUNDAI      58302-1CA00
HYUNDAI      58302-1CA10
HYUNDAI      58302-1FA50
HYUNDAI      58302-1FE00
HYUNDAI      58302-26A00
HYUNDAI      58302-26A10
HYUNDAI      58302-26A20
HYUNDAI      58302-26A30
HYUNDAI      58302-2EA30
HYUNDAI      58302-2HA00
HYUNDAI      58302-38A10
HYUNDAI      58302-38A20
HYUNDAI      58302-38A30
HYUNDAI      58302-38A40
HYUNDAI      58302-39A40
HYUNDAI      58302-3AA20
HYUNDAI      58302-3CA10
HYUNDAI      58302-3KA10
HYUNDAI      58302-3KA30
HYUNDAI      58302-3KA31
HYUNDAI      58302-3KA40
HYUNDAI      58302-3KA50
HYUNDAI      58302-3KA60
HYUNDAI      S58302-3KA31
KIA      58302-26A00
KIA      58302-2EA00
KIA      58302-2GA00
KIA      58302-38A10
KIA      58302-38A40
KIA      58302-3CA10
KIA      58302-3CA20
KIA      58302-3FA00
KIA      58302-3FA10
KIA      S58302-1FE00

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 181645 ICER w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.