Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H209105.3.1 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H209105.3.1 FTE automotive GmbH

H209105.3.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numery handlowe:

5617, S5617

numer części:

H209105.3.1

Średnica tłoka [mm] 20,64
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Suw [mm] 43
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
Średnica otworu flanszy [mm] 9
Długość całkowita [mm] 210
Ilość połączeń 4
Wymiar gwintu M10x1
Materiał Aluminium
Powierzchnia błyszczący
nr EAN 4028569491455

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H209105.3.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/20,64mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW POLO, POLO IV 1.2-2.0 08.99-05.15
numery OEM:
SEAT      6Q0 611 019 A
SEAT      6Q0 611 019 N
SKODA      6Q0 611 019 A
SKODA      6Q0 611 019 N
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 A
VOLKSWAGEN      6Q0 611 019 N

Zastosowanie Pompa hamulcowa H209105.3.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.