Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1285 lpr

Pompa hamulcowa 1285 LPR

1285 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1285
Pompa hamulcowa 1285
1285
lpr 1285 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
Pompa hamulcowa 1285 lpr
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1285, P30054

numer części:

1285

producent:

LPR

System hamulcowy FTE
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 12 x 1 (4)
nr EAN 8032532083024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1285 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, FABIA II PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK, VW POLO IV, POLO/KOMBI 1.0-2.0 12.95-

Pompa hamulcowa 1285 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa 1285 producenta LPR

SKODA

6Q0611019A, 6Q0611019N

VOLKSWAGEN

6Q0611019N, 6Q1611019A

SEAT

6Q0611019N

numery OEM:
SEAT      6Q0611019N
SKODA      6Q0611019A
SKODA      6Q0611019N
VOLKSWAGEN      6Q0611019N
VOLKSWAGEN      6Q1611019A

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1285 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.