Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H229026.7.1 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H229026.7.1 FTE automotive GmbH

H229026.7.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H229026.7.1

Średnica tłoka [mm] 22,2
nr EAN 4028569450377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H229026.7.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/22,2mm) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI 1.2-Electric 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K1 614 019 B
AUDI      1K1 614 019 F
SEAT      1K1 614 019 B
SEAT      1K1 614 019 F
SKODA      1K1 614 019 B
SKODA      1K1 614 019 F
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 B
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 F

Zastosowanie Pompa hamulcowa H229026.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.