Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH943 trw

Pompa hamulcowa PMH943 TRW

PMH943 Pompa hamulcowa TRW
trw PMH943
Pompa hamulcowa PMH943
PMH943
trw PMH943 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMH943 trw
Pompa hamulcowa PMH943 trw

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH943

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BOSCH
Średnica 1 [mm] 22
Rozmiar gwintu 1 M12
Materiał Żeliwo
Ilość połączeń 2
nr EAN 3322937872350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH943 TRW

Pompa hamulcowa (22mm) pasuje do: AUDI A3 SEAT TOLEDO III VW GOLF V 1.4-3.2 07.03-08.12

Pompa hamulcowa PMH943 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa PMH943 producenta TRW

AUDI

1K1614019B

VOLKSWAGEN

1K1614019B

SEAT

1K1614019B

numery OEM:
AUDI      1K1 614 019 B
SEAT      1K1 614 019 B
SKODA      1K1 614 019 B
VOLKSWAGEN      1K1 614 019 B

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH943 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.