Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY III Autobus 35 S 13, 40 C 13, 50 C 13 (1999.05-2006.05) 125km » H23997.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Autobus 35 S 13, 40 C 13, 50 C 13 (1999.05-2006.05) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H23997.0.1 FTE automotive GmbH

H23997.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H23997.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]23,81
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]35,5
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]60
Średnica otworu flanszy [mm]8,5
Długość całkowita [mm]188,5
Ilość połączeń4
Wymiar gwintuM10x1
System hamulcowyBOSCH
MateriałŻeliwo
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569367910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H23997.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (8,5/23,81mm) pasuje do: MERCEDES VITO (W638) 2.0-2.3D 02.96-07.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 431 58 01

Zastosowanie Pompa hamulcowa H23997.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.