Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1996 lpr

Pompa hamulcowa 1996 LPR

1996 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1996
Pompa hamulcowa 1996
1996
lpr 1996 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1996 lpr
Pompa hamulcowa 1996 lpr
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1996, P30039

numer części:

1996

producent:

LPR

System hamulcowy BOSCH
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 8032532066577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1996 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0-2.8 02.96-07.03

Pompa hamulcowa 1996 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hamulcowa 1996 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

0004305801, 0004315801, 000431580164, A0004305801, A0004315801, A000431580164

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004305801
MERCEDES-BENZ      0004315801
MERCEDES-BENZ      000431580164
MERCEDES-BENZ      A0004305801
MERCEDES-BENZ      A0004315801
MERCEDES-BENZ      A000431580164

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1996 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.