Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi Q7 (4LB) 3.0 TDI quattro (2007.11-2015.08) 240km » H25921.0.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.0 Tdi Quattro (2007.11-2015.08) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa H25921.0.1 FTE automotive GmbH

H25921.0.1 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

H25921.0.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]25,4
Czynnik wypełniającyPłyn hamulcowy
Suw [mm]32
Liczba otworów do mocowania4
Średnica koła podz. otworów na śruby w kołnierzu [mm]62
Średnica otworu flanszy [mm]9
Długość całkowita [mm]227
Ilość połączeń3
Wymiar gwintuM10x1
System hamulcowyBENDITALIA
MateriałŻeliwo
Powierzchniabłyszczący
nr EAN4028569089065

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H25921.0.1 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/25,4mm) pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II; CITROEN C25; FIAT DUCATO; PEUGEOT J5 1.9D-2.8D 01.78-05.99
numery OEM:
CITROËN      453583
CITROËN      ZF07545170
CITROËN      ZF07713643
FIAT      7545170
FIAT      7713643
IVECO      04797280
IVECO      04797460
IVECO      04802930
IVECO      04844300
IVECO      04844301
IVECO      4797280
IVECO      4797460
IVECO      4802930
IVECO      4844300
IVECO      4844301
IVECO      99436561
PEUGEOT      443583
PEUGEOT      453583

Zastosowanie Pompa hamulcowa H25921.0.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.