Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G (DK2W7, DKEFW) (2018.05-???) 150km » R17011.7.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda Cx-3 (dk) 2.0 Skyactiv-g (dk2w7, Dkefw) (2018.05-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy R17011.7.1 FTE automotive GmbH

R17011.7.1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

S6692

numer części:

R17011.7.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]17,46
MateriałŻeliwo szare
nr EAN4028569662725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R17011.7.1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B4, 90 B2, COUPE B2; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW CADDY I, DERBY 1.0-2.4D 05.72-12.02
numery OEM:
AUDI      309 611 051
AUDI      309 611 051 1
AUDI      309 611 053
AUDI      309 611 053 1
AUDI      331 611 051 A
AUDI      331 611 053
AUDI      331 611 053 B
SEAT      331 611 051 A
VOLKSWAGEN      309 611 051
VOLKSWAGEN      309 611 051 1
VOLKSWAGEN      309 611 053
VOLKSWAGEN      309 611 053 1
VOLKSWAGEN      321 611 053 A
VOLKSWAGEN      331 611 051
VOLKSWAGEN      331 611 051 A
VOLKSWAGEN      331 611 053
VOLKSWAGEN      331 611 053 A
VOLKSWAGEN      331 611 053 B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R17011.7.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.