Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t (2011.01-2015.02) 220km » R200001A1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T (2011.01-2015.02) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy R200001A1 FTE automotive GmbH

R200001A1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

R200001A1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]20,64
MateriałAluminium
nr EAN4028569364506
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R200001A1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET SPARK; DAEWOO LANOS, NUBIRA; OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, CORSA C, VECTRA B, ZAFIRA A 1.0-2.0D 10.95-
numery OEM:
OPEL      18 044 060
OPEL      21019205
OPEL      550011
OPEL      550157
OPEL      90 581 456
VAUXHALL      90 581 456
CHEVROLET      95194945
CHEVROLET      96312155

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R200001A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.