Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG03, BG0Z, BG0T, BG1Y) (2005.01-2007.09) 170km » R200052.3.1 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Renault Laguna Ii (bg0/1_) 2.0 16v (bg03, Bg0z, Bg0t, Bg1y) (2005.01-2007.09) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy R200052.3.1 FTE automotive GmbH

R200052.3.1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

R200052.3.1

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]20,64
MateriałAluminium
nr EAN4028569662527

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R200052.3.1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C4, 80 B4; SEAT INCA; SKODA FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I; VW BEETLE, CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, JETTA IV, PASSAT B3/B4 1F-SB 02.88-
numery OEM:
AUDI      1J0 611 053
AUDI      357 611 053
AUDI      357 611 053 B
AUDI      3A0 611 053
AUDI      5C0 611 053
AUDI      5C0 611 053 A
AUDI      6U0 611 053
SEAT      1J0 611 053
SEAT      357 611 053
SEAT      357 611 053 B
SEAT      3A0 611 053
SEAT      5C0 611 053
SEAT      5C0 611 053 A
SEAT      6U0 611 053
SKODA      1J0 611 053
SKODA      357 611 053
SKODA      357 611 053 B
SKODA      3A0 611 053
SKODA      5C0 611 053
SKODA      5C0 611 053 A
SKODA      6U0 611 053
VOLKSWAGEN      1J0 611 053
VOLKSWAGEN      357 611 053
VOLKSWAGEN      357 611 053 B
VOLKSWAGEN      3A0 611 053
VOLKSWAGEN      5C0 611 053
VOLKSWAGEN      5C0 611 053 A
VOLKSWAGEN      6U0 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R200052.3.1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.