Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » R20057B1 fte automotive gmbh

Cylinderek hamulcowy R20057B1 FTE automotive GmbH

R20057B1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH
43.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6722, S6722

numer części:

R20057B1

Średnica tłoka [mm] 20,64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym regulatorem
parzyste numery artykułów R20056B1
nr EAN 4028569307022

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R20057B1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN C-ELYSEE, XSARA, ZX; PEUGEOT 206, 206+, 301, 306; RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE 1.1-1.9D 01.88-
numery OEM:
CITROËN      440298
CITROËN      95668068
PEUGEOT      440298
RENAULT      77 01 033 706
RENAULT      77 01 035 472
RENAULT      77 01 039 393

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R20057B1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.