Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWF167 trw

Cylinderek hamulcowy BWF167 TRW

BWF167 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWF167
Cylinderek hamulcowy BWF167
BWF167
trw BWF167 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWF167 trw
Cylinderek hamulcowy BWF167 trw
Cylinderek hamulcowy BWF167 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWF167

producent:

TRW

Ograniczenia producenta BENDIX
Układ hamulcowy Cylinderek ham. ze zintegrowanym korektorem siły ham.
Średnica [mm] 20,6
rozstaw otworów [mm] 36
Materiał Żeliwo
nr EAN 3322937000241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWF167 TRW

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: CITROEN C-ELYSEE, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, PEUGEOT 206, 206+, 301, 306, 306/HATCHBACK, RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE 1.1-2.0 01.88-
numery OEM:
CITROËN      4402 98
CITROËN      95668068
PEUGEOT      4402 98
RENAULT      77 01 033 706
RENAULT      77 01 035 472
RENAULT      77 01 039 393

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWF167 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWF167 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWF167zobacz instrukcję montażu BWF167

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.