Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » R220015A1 fte automotive gmbh

Cylinderek hamulcowy R220015A1 FTE automotive GmbH

R220015A1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

R220015A1

Średnica tłoka [mm] 22,2
parzyste numery artykułów R220014A1
nr EAN 4028569199559

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R220015A1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: JEEP CHEROKEE, CJ5 - CJ8, GRAND CHEROKEE I, WRANGLER I 2.0-5.2 01.72-09.01
numery OEM:
CHRYSLER      2620736
CHRYSLER      3146139
CHRYSLER      3196565
CHRYSLER      3203312
CHRYSLER      3492674
CHRYSLER      4088892
CHRYSLER      4713348
CHRYSLER      4761748
CHRYSLER      52000848
CHRYSLER      8952000848
CHRYSLER      J8126714
FORD      C2OZ2261B
FORD      C3AZ2261B
FORD      C4TZ2261A
FORD      C6OZ2261A
FORD      D3TZ2261A
FORD      D3ZZ2261A
JEEP      52000848
JEEP      8952000848

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R220015A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.