Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 454 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 454 BREMBO

A 12 454 Cylinderek hamulcowy BREMBO
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 454

producent:

BREMBO

otwór Ø [mm] 22,2
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 41,3
nr EAN 8432509603659

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 454 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 454 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 454 producenta BREMBO

JEEP

0000K04713348, 3146139, 3196565, 3203312, 3225196, 3492674, 4088892, 4713348, 4761748, 4761748AB, 52000848, 5461421, 8952000848

numery OEM:
JEEP      0000K04713348
JEEP      3146139
JEEP      3196565
JEEP      3203312
JEEP      3225196
JEEP      3492674
JEEP      4088892
JEEP      4713348
JEEP      4761748
JEEP      4761748AB
JEEP      52000848
JEEP      5461421
JEEP      8952000848

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 454 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 454 BREMBO:

Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.