Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RS389844A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RS389844A0 FTE automotive GmbH

RS389844A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RS389844A0

Średnica tłoka [mm] 38
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RS389843A0
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
nr EAN 4028569439952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RS389844A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RS389844A0 OPEL ASTRA G 1.2 16V 75KM 00-05, 1.7CDTI 80KM 03-05, ZAFIRA A 1.6 16V 101KM 99-05 TYŁ PRAWY
numery OEM:
OPEL      542044
OPEL      542468
OPEL      5542276
OPEL      93170607
OPEL      93176085
OPEL      93177448
VAUXHALL      542044
VAUXHALL      542468
VAUXHALL      5542276
VAUXHALL      93170607
VAUXHALL      93176085
VAUXHALL      93177448

Zastosowanie Zacisk hamulca RS389844A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu