Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RS60113A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RS60113A0 FTE automotive GmbH

RS60113A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
fte RS60113A0
Zacisk hamulca RS60113A0
1,538.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RS60113A0

Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
parzyste numery artykułów RS60213A0
Średnica tłoka [mm] 60
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
nr EAN 4028569185859

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RS60113A0 FTE automotive GmbH

Zacisk hamulca tarczowego przód L ATE, średnica tłoczka 60mm pasuje do: MERCEDES UNIMOG, 1000, 60, 70, 700, 800, 900 CLAAS DOMINATOR, JAGUAR, LEXION, MEGA, TUCANO 1306-E87TA-OM382.917
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 420 34 83
MERCEDES-BENZ      416 421 01 98
MERCEDES-BENZ      419 421 01 98
MERCEDES-BENZ      419 421 08 98
MERCEDES-BENZ      427 421 01 98
MERCEDES-BENZ      427 421 21 98
MERCEDES-BENZ      440 421 02 98

Zastosowanie Zacisk hamulca RS60113A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu