Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX329813A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX329813A0 FTE automotive GmbH

RX329813A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX329813A0

Średnica tłoka [mm] 32
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Aluminium
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy DAC
parzyste numery artykułów RX329812A0
nr EAN 4028569498560

skład zestawu:
RKS8650002 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8850002 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8950002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX329813A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX329813A0 CHEVROLET ASTRA 99-, VECTRA 96-98, ZAFIRA 01-
numery OEM:
CHEVROLET      96259767
CHEVROLET      96300321
CHEVROLET      96391889
CHEVROLET      96451644
DAEWOO      96259767
DAEWOO      96300321
DAEWOO      96391889
DAEWOO      96451644
zamienniki:
J3210907
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04517
brak
BLUE PRINT
ADG04518
brak
BLUE PRINT
QBS7027
brak
QUINTON
1301215003
brak
SBS
1301215004
brak
SBS
342674
brak
KAWE
342675
brak
KAWE
343388
brak
KAWE
38154200
brak
TEXTAR
38154300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX329813A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu