Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX329815A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX329815A0 FTE automotive GmbH

RX329815A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX329815A0

Średnica tłoka [mm] 32
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy DAC
parzyste numery artykułów RX329814A0
nr EAN 4028569498829

skład zestawu:
RKS8650007 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8850009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8950003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX329815A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX329815A0 CHEVROLET LACETTI 05-, NUBIRA 05-
numery OEM:
CHEVROLET      96418880
CHEVROLET      96463799
CHEVROLET      96549623
CHEVROLET      96800086
DAEWOO      96418880
DAEWOO      96463799
DAEWOO      96549623

Zastosowanie Zacisk hamulca RX329815A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu