Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TD 4x4 (1989.10-1992.11) 121km » RX33101A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.5 Td 4x4 (1989.10-1992.11) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX33101A0 FTE automotive GmbH

RX33101A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX33101A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]33
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX33201A0
nr EAN4028569448183

skład zestawu:
RKS8636012 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836016 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX33101A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX33101A0 OPEL CALIBRA A 90-97, VECTRA A 89-95
numery OEM:
OPEL      542259
OPEL      90348302
VAUXHALL      90348302
zamienniki:
0 986 473 943
brak
BOSCH
13012136111
brak
SBS
341834
brak
KAWE
38033100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX33101A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu