Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX331302A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX331302A0 FTE automotive GmbH

RX331302A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX331302A0

Średnica tłoka [mm] 33
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX331402A0
nr EAN 4028569350905

skład zestawu:
RKS33101 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8615004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8815009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX331302A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX331302A0 BMW 3 82-93, 5 81-87, 6 78-90, 7 77-86
numery OEM:
BMW      34 21 1 151 633
BMW      34 21 1 151 635
BMW      34 21 1 153 241
BMW      34 21 1 153 243
BMW      34 21 1 154 599
BMW      34 21 1 154 601
BMW      34 21 1 154 871
BMW      34 21 1 154 943
BMW      34 21 1 155 993
BMW      34 21 1 157 915
BMW      34 21 1 160 397
BMW      34 21 1 163 241
zamienniki:
0 986 471 871
brak
BOSCH
LC3374
brak
DELPHI
0 986 47A 871
brak
BOSCH
PF21007
brak
LPR
QBS1227
brak
QUINTON
211535
NK
1301211529
brak
SBS
1301211535
brak
SBS
34840
brak
KAWE
38000100
brak
TEXTAR
38033200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX331302A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu