Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FOCUS II sedan (DB_, FCH, DH) 1.4 (2005.04-2012.09) 80km » RX349837A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Sedan (db_, Fch, Dh) 1.4 (2005.04-2012.09) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX349837A0 FTE automotive GmbH

RX349837A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX349837A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX349838A0
nr EAN4028569492841
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8636015 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836017 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349837A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349837A0
numery OEM:
OPEL      542296
OPEL      542304
OPEL      5542001
OPEL      9118110
OPEL      9193976
OPEL      9196452
VAUXHALL      55 42 001
VAUXHALL      9 118 110
VAUXHALL      9 193 976
VAUXHALL      9196452

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349837A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.