Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX349840A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX349840A0 FTE automotive GmbH

RX349840A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX349840A0

Średnica tłoka [mm] 34
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX349839A0
nr EAN 4028569493916

skład zestawu:
RKS8622013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8823019 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349840A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX349840A0
numery OEM:
ALFA ROMEO      0009950712
ALFA ROMEO      717230000
ALFA ROMEO      9944712
ALFA ROMEO      9945737
ALFA ROMEO      9947427
ALFA ROMEO      9947429
ALFA ROMEO      9947613
ALFA ROMEO      9947615
ALFA ROMEO      9949113
ALFA ROMEO      9950712
FIAT      9944712
FIAT      9945737
FIAT      9947427
FIAT      9947429
FIAT      9947613
FIAT      9947615
FIAT      9949113
FIAT      9950712
LANCIA      9944712
LANCIA      9945737
LANCIA      9947427
LANCIA      9947429
LANCIA      9947613
LANCIA      9947615
LANCIA      9949113
LANCIA      9950712

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349840A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu