Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX349879A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH

RX349879A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX349879A0

Średnica tłoka [mm] 34
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy KASCO
parzyste numery artykułów RX349880A0
nr EAN 4028569664866

skład zestawu:
RKS8645041 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8835014 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8935013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HYUNDAI I30; KIA CEE'D, PRO CEE'D 1.4-2.0LPG 12.06-12.16
numery OEM:
HYUNDAI      58210-1H300
HYUNDAI      58310-1HA00
KIA      582101H300
KIA      583101HA00

Zastosowanie Zacisk hamulca RX349879A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu