Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX359812A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX359812A0 FTE automotive GmbH

RX359812A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX359812A0

Średnica tłoka [mm] 35
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 262
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy AKEBONO
parzyste numery artykułów RX359811A0
nr EAN 4028569493954

skład zestawu:
RKS8630010 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899078 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8930010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX359812A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX359812A0 MITSUBISHI FTO 94-01, GALANT V 92-96, GALANT VI 96-04
numery OEM:
CHRYSLER      MR129584
MITSUBISHI      MB950196
MITSUBISHI      MR129584
zamienniki:
LC7658
brak
DELPHI
ADC44532
brak
BLUE PRINT
PF20382
brak
LPR
0 986 47B 205
brak
BOSCH
1301213028
brak
SBS
342199
brak
KAWE
38136100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX359812A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu