Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro (2008.09-2014.05) 500km » RX361303A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 6.0 Tdi Quattro (2008.09-2014.05) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX361303A0 FTE automotive GmbH

RX361303A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX361303A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]36
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX361403A0
nr EAN4028569413969

skład zestawu:
RKS8633039 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833030 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX361303A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX361303A0 MERCEDES C208 CLK 320 218KM 97-02, W210 E320 224KM 97-02 TYŁ
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 420 35 83
MERCEDES-BENZ      A 001 420 35 83
zamienniki:
LC7484
brak
DELPHI
PF20561
brak
LPR
13012133153
brak
SBS
342742
brak
KAWE
8AN 355 440-291
brak
HELLA
38003100
brak
TEXTAR
38037500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX361303A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu