Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_) U 1200T (2010.09-2013.08) 112km » RX381406A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ud_) U 1200t (2010.09-2013.08) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX381406A0 FTE automotive GmbH

RX381406A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX381406A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałAluminium
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX381306A0
nr EAN4028569464954
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8636027 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836033 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX381406A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX381406A0 NISSAN PRIMERA P12 1.6 109KM 02-
numery OEM:
NISSAN      44001-AV700
NISSAN      44001-BA00B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX381406A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.