Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX409814A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX409814A0 FTE automotive GmbH

RX409814A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX409814A0

Średnica tłoka 1 [mm] 40
Średnica tłoka 2 [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Zacisk hamulca 1-/2-obwodowego 2
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX409813A0
nr EAN 4028569423814

skład zestawu:
RKS8623009 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8819015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409814A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX409814A0 CITROEN JUMPER 1.9D 69KM 94-02, 2.5D 86KM 94-02 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
CITROËN      1308220080
CITROËN      440185
CITROËN      441078
CITROËN      9945794
FIAT      1308220080
FIAT      9945794
FIAT      9945796
PEUGEOT      440185
PEUGEOT      441078

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409814A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu