Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX409820A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX409820A0 FTE automotive GmbH

RX409820A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX409820A0

Średnica tłoka 1 [mm] 40
Średnica tłoka 2 [mm] 45
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy LUCAS
parzyste numery artykułów RX409819A0
nr EAN 4028569451510

skład zestawu:
RKS8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836032 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936014 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409820A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego NISSAN
numery OEM:
NISSAN      41001-00Q0B
NISSAN      41001-00QAF
NISSAN      77010-51808
OPEL      4414022
OPEL      4418033
OPEL      5542081
OPEL      9199254
OPEL      93173325
OPEL      93192059
RENAULT      60 25 371 278
RENAULT      77 01 050 920
RENAULT      77 01 051 808
RENAULT      77 11 135 702
RENAULT      8252902
RENAULT      8472239
VAUXHALL      9199254
VAUXHALL      93173325
VAUXHALL      93192059
VAUXHALL      R1740105

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409820A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu