Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX409833A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX409833A0 FTE automotive GmbH

RX409833A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX409833A0

Średnica tłoka [mm] 40
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BENDIX
parzyste numery artykułów RX409834A0
nr EAN 4028569494005

skład zestawu:
RKS8699065 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8848011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8948001 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX409833A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX409833A0 VOLVO 740 84-92, 760 81-92, 940 90-95, 940 II 94-98
numery OEM:
VOLVO      1329640
VOLVO      13296405
VOLVO      1329642
VOLVO      13296421
VOLVO      271362
VOLVO      2713626
VOLVO      5002738
VOLVO      50027382
VOLVO      5002809
VOLVO      50028091
VOLVO      8111061
VOLVO      81110611
zamienniki:
0 986 47B 762
brak
BOSCH
PF11081
brak
LPR
QBS4569
brak
QUINTON
214889
NK
1301214847
brak
SBS
1301214889
brak
SBS
341308
brak
KAWE
38137200
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX409833A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu